Wednesday 2 March 2011

De'Putih

SET De'Putih


set De Putih

Memulih, mencerah dan melindungi kulit daripada masalah kulit. sesuai untuk kulit berminyak, berjerawat, berjeragat dan bermasalah. Set DePutih 3 Dalam 1 mengandungi:
Sabun Herbal 50g
Krim Siang 5g
Krim Malam 5g
RM29.90
Harga Promosi Hanya RM25.00


SABUN
Sabun De'Putih
Sabun herba de'putih bertindak membersih kulit jauh ke dalam kulit, menjadikan kulit kelihatan bersih,halus anjal dan cerah berseri.
Harga RM6.50
Harga Promosi RM5.00

TONER
Toner


Facial Toner boleh mencerahkan bintik-bintik hitam, mengurangkan garis halus dan menganjalkan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit dan juga kulit sensitif. Untuk kesan yang lebih menyerlah guna Facial Toner DePutih bersama dengan Set DePutih 3 dalam 1. Sebaiknya sembur setiap kali selepas mencuci muka.

Harga RM12.50
Harga promosi RM11




NIGHT CREAM
Night Cream
Krim Malam De’Putih bertindak sebagai krim pemulih malam, agen pencerahan dan pelembab malam. Ia memulih dan membaharui sel-sel kulit. Mengurangkan bintik-bintik hitam, garis halus dan masaalah kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit. Berat 5gm
Harga RM15.50
Harga Promosi RM13.00

DAY CREAM
Day Cream
Krim siang De’Putih bertindak sebagai pelindung UV, alas meka-up dan pelembab siang. Mencerah dan melindungi kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit.
Cara penggunaanya
Sapu krim day cream De’Putih sekata di muka. Disyorkan menggunakan Facial toner De’Putih sebelum menggunakan day cream De'Putih.
Harga RM9.50
Harga Promosi RM8.00


No comments:

Post a Comment