Tuesday 1 March 2011

PRODUK AURA SERI

Aura Seri
Aura Seri
Maklumat Produk

Produk Aura Seri
Untuk kegunaan semua baik lelaki dan wanita tidak mengira tahap umur. Gabungan 7 jenis minyak pati bunga-bungaan terpilih mampu menaikkan seri wajah, mengurangkan tekanan, membantu membersihkan aura yang kurang stabil serta banyak lagi.


Aura Seri telah dianugerahkan pengiktrafan antarabangsa oleh International Institute of Health Science sebagai satu produk yang sangat berkesan dan diperakui oleh pengamal-pengamal kesihatan. Aura Seri adalah produk yang boleh digunakan dalam pelbagai keadaan termasuk dalam keadaan kecemasan. Kita sebagai masyarakat Melayu mempercayai bahawa mandi bunga adalah amalan untuk mendatangkan seri wajah dan membuang malang. Berkurun-kurun dahulu masyarakat kita telah mengamalkan budaya mandi bunga. Sebagai alternatifnya, Aura Seri adalah penganti kepada amalan ini dan ianya sesuai digunakan pada masa kini.

Aura Seri dapat memberikan kekuatan diri daripada unsur-unsur halus dan negatif. Tidak dinafikan bahawa masyarakat kita percaya kepada sihir, dengan penggunaan Aura Seri ianya dapat menguatkan diri pemakai dari unsur-unsur seperti ini. Aura Seri juga dapat digunakan untuk merawat luka-luka kecil yang berlaku dan dapat menghentikan pendarahan kecil dan dapat mengelakkan parut.

Cara penggunaan Aura Seri pula adalah mudah dan ianya boleh digunakan dengan pelbagai cara. Anda boleh menggunakan ketika sedang mandi dengan menitiskan ia ke dalam air mandian. Sekiranya anda bekerja, ianya boleh dibawa dan anda boleh menyapukan Aura Seri ini kepada wajah anda. Ia secara tidak langsung akan merembeskan aroma kepada anda dan menjadikan hari-hari anda di tempat kerja akan bertambah baik. Titikkan 3-7 titis untuk alami mandian kerohanian yang menakjubkan adalah menyamai kekuatan mandi bunga yang mampu membersihkan aura anda yang kotor, busuk, bocor, panas, kusam serta tidak bermaya yang menyebabkan wajah anda suram, pucat, tiada seri, kurang keyakinan diri, malang asyik menimpa diri, murung, stress, serta kurang diminati.

Kebaikan Aura Seri

Berikut adalah antara kebaikan menggunakan Aura Seri :
  • Menaikkan seri wajah
  • Meningkatkan proses awet muda
  • Memberikan ketenangan ke tahap alpha
  • Memelihara kesabaran dan kerohanian diri dalaman
  • Tampil lebih berkeyakinan dan bekarisma tinggi
  • Menguatkan daya penarik anda
  • Menstabilkan emosi, spiritual, mental dan fizikal
  • Mengubah personaliti dan pemikiran ke arah yang lebih positif
  • Meredakan stress dan kemurungan
  • Membantu tidur nyenyak ke tahap Delta
  • Mengharumkan aura tubuh anda
  • Perlindungan psikik dan gangguan unsur-unsur asing
  • Meningkatkan kecerdasan keharmonian diri yang tinggi

Cara Penggunaan Aura Seri

Aura Seri boleh digunakan dengan pelbagai cara. Ia boleh diamalkan dengan mandian rendaman. Caranya ialah titiskan Aura Seri ke dalam tab mandian sebanyak 7 titik dan anda boleh berendam selama 20 minit di dalamnya. Kemudian air mandian tadi haruslah dibuang kerana ianya tidak boleh digunakan untuk orang lain.

Seterusnya Aura Seri boleh digunakan sebagai bilasan terakhir. Caranya ialah mandi dahulu seperti biasa. Selepas selesai, titikkan aura seri ke dalam baldi berisi air sebanyak 3-5 titik. Biarkan selama 2-3 minit dan anda boleh menggunakan air itu sebagai bilasan terakhir anda. Sekiranya anda mempunyai kolah mandi, titikkan sahaja Aura Seri ke dalam kolah mandian sebanyak 3,5 atau 7 titik. Anda boleh mandi seoerti biasa menggunakan air tersebut.

Cara yang paling mudah ialah sapuan pada wajah. Sebelum tidur, pastikan muka dicuci dahulu. Semasa muka dan tapak tangan basah, titikkan Aura Seri setitik di tapak tangan. Gosokkan tapak tangan dan sapukan pada wajah. Setiap kali penggunaan Aura Seri haruslah disertakan dengan niat yang positf.

*Penggunaan yang berterusan amatlah digalakkan.
Harga: RM68.00

**********************************************************************************
Aura Genius
Aura Genius
Maklumat Produk

Produk Aur Genius sesuai digunakan oleh kanak-kanak dan juga pelajar. Membantu menguatkan daya ingatan, pemikiran yang tajam, kreatif, lebih bersemangat dalam pembelajaran serta banyak lagi kebaikan yang oleh diperolehi dari penggunaan Aura Genius ini.
Ramai orang keliru dan sering menganggap Aura Genius adalah khusus untuk kanak-kanak. Sebenarnya formula AuraGenius adalah untuk kegunaan semua golongan iaitu kanak-kanak dan juga orang dewasa. Ianya adalah untuk mencerdaskan minda dan membentuk perkembangan diri yang positif. AuraGenius mempunyai frekuensi tenaga yang sesuai untuk otak dan ianya akan melambatkan proses penuaan. Sekiranya anda mengambil AuraGenius setiap hari, maka ia akan menstabilkan otak anda kepada tahap yang tinggi.

Selain dari meningkatkan daya kreativiti ia juga dapat membina daya ketahanan diri yang kental. AuraGenius mempunyai warna-warna yang kelat seprti lotus atau teratai. Konsep penggunaan AuraGenius adaah sama dengan AuraSeri. Adunan minyak pati bunga-bungaan terpilih yang dipertenagakan dengan 'Lotus Energy' ini khusus bagi merangsang 'Crown Chakra' dibahagian otak mampu membuka minda anak anda semekar teratai lagi harum, memperbaiki daya ingatan, menajamkan daya tumpuan, meningkatkan tahap keyakinan diri dan membina jati diri. AuraGenius yang dipertenagakan lagi dengan butiran tenaga kristal di dalam setiap botol mampu mengerakkan atom di bahagian otak supaya daya kuasa minda anak anda terangsang lalu mencetuskan ilham. Menggunakan otak kiri dan kanan, pengaliran tenaga minda yang lancar serta membuka aliran tenaga cakera yang tersumbat di bahagian crown chakra (kepala) yang menyebabkan anak-anak lemah, tidak bersemangat, lembab, malas berfikir, negatif, degil, tidak berdaya saing serta tidak berkeyakinan.

Aura Genius adalah satu-satunya formula istimewa yang mampu membangunkan SQ (Spiritual Intelligence) iaitu kecerdasan kerohanian anak anda yang tinggi disamping membina personaliti unggul.

Kebaikan Aura Genius

Berikut adalah antara kebaikan menggunakan Aura Seri :
  • Mengembalikan semangat ingin belajar
  • Membuka minda dan menjernihkan fikiran
  • Membuka ilham dan kreativiti
  • Menguatkan daya ingatan
  • Mencerdaskan daya pemikiran sihat
  • Keupayaan berfikir yang tinggi
  • Menguatkan daya tumpuan
  • Mempunyai minda yang positif yang cemerlang
  • Meningkatkan kuasa imaginasi dan visualisasi
  • Mempunyai daya saing dan jati diri yang tinggi
  • Mempunyai tahap keyakinan dan kepercayaan yang tinggi
  • Meningkatkan kecerdasan kerohanian
  • Membina personaliti yang cemerlang dan unggul

Cara Penggunaan Aura Genius

Setiap cara penggunaan Aura genius adalah sama dengan Aura Seri. Cuma Aura genius tidak perlu digunakan untuk rendaman. Aura genius juga bolah disapu pada wajah. Masih sama dengan penggunaan Aura seri.

Cumanya Aura genius bagi kegunaan kanak - kanak yang mempunyai masalah lemah semangat, ia perlulah dipakai dengan cara menggosokkan kepala yang telah dibasahkan sedikit dan melakukan urutan dari bawah lehernya ( bahagian belakang ) urut naik ke atas kepala (ubunnya) berturut - turut sebanyak 3 kali beserta dengan keyakinan dan niat yang positif.

Manakala anak - anak yang terlalu aktif pula harus melakukan cara yang sama cuma, urutan tersebut dilakukan dari atas ubunya sapu kebawah hingga ke tengkoknya. Dilakukan sebanyak 3 kali berturut - turut beserta keyakinan dan niat yang positif.

*Penggunaan yang berterusan amatlah digalakkan.

     
Harga: RM88.00

POTONGAN 15% utk produk aura seri.. hubungi Pn. Lyn utk keterangan lanjut : 0122192559

No comments:

Post a Comment