Tuesday 1 March 2011

produk utk kesihatan wanita VOL:2

Mono-P Atika Beauty
Mono-P Atika Beauty
Maklumat Produk

Memperlambatkan Putus Haid
Putus haid bukan sejenis penyakit tetapi kejadian semulajadi-pengakhiran kesuburan seorang wanita. Dalam tempoh ini, badan wanita memasuki satu fasa yang unik. Mula-mula kitaran haidnya menjadi tidak menentu clan akhirnya tiada haid langsung apabila ovari memperlahankan penghasilan dua hormon seks yang mengurniakan wanita dengan sifat kewanitaan: estrogen dan progesteron.

Selain itu, Menopaus juga menyebabkan gejala fizikal clan mental wanita termasuklah suhu badan naik, ticlur tak lena, perut kembung, kelesuan, perubahan emosi, clan kemurungan serta akan mengurangkan risiko kesihatan lain.
MONO-P merupakan penyelesaian muktamad bagi anda untuk menangani masalah Menopaus. MONO-P membawakan anda formulasi herbal berfungsi yang unik clan unggul dengan membekalkan tubuh badan anda dengan zat-zat yang kaya, penting dan yang diperlukan untuk keseimbangan nutrisi sihat dan hormon badan.
Kekalkan Kemudaan, Kekalkan Kesihatan dan nikmati daya hidup yang diperbaharui
dengan formulasi MONO-P yang unggul ini!

Pendekatan ATIKA BEAUTY dalam MONO-P mengesyorkan pencapaian kesihatan optimum melalui Konsep Terapi Pembaharuan Sel. la menyokong pendapat bahawa tubuh manusia tidak akan jatuh sakit selagi sel tubuh mendapat nutrien seimbang. konsep kesihatan yang paling sesuai untuk kehidupan zaman moden.
Fungsi utama Penyelesaian MONO-P termasuk:
 Mengimbangkan dan menyelaraskan sistem hormon estrogen dan progesteron. 
 Mengurangkan penghasilan radikal-radikal bebas dan mencegah pertumbuhan kanser.
 Membina otot tanpa lemak dan menghalang penakungan lemak.
 Membekalkan zat seimbang dan mengekalkan paras tenaga optima kepada tubuh badan.
 Membantu mengawal atur kitaran haid.
 Melegakan Sindrom Sebelum Haid (PMS) - iritasi, sakit kepala, sakit payudara dan senggugut.
 Mengurangkan simptom putus haid - panas badan, peluh sejuk kemurungan clan kekeringan faraj.
 Menggalakkan kulit yang sihat, muda berseri - bermanfaat kepada kulit yang kering, berumur atau berminyak. Melegakan ekzema dan alergi kulit.
 Memperbaiki rambut yang kering dan rosak serta melegakan kulit kepala yang gatal. 
 Menguatkan kuku yang mengelupas atau mudah patch.


Cara Penggunaan
Goncang dahulu sebelum di minum,ambil 12 ml,minum 2 kali sehari dgn menggunakan cup sukatan yang disediakan sebelum sarapan pagi dan makan malam.



Harga: RM45.00

***********************************************************************************
PERAPAT - ATIKA BEAUTY
PERAPAT - ATIKA BEAUTY
Maklumat Produk

Ramai wanita bimbang apabila mengalami masalah longgar dan kemutan yang tidak sehebat seperti dipersembahkan malam pertama. Ditambah pula dengan masalah faraj yang banyak mengeluarkan air. Ia pasti sesuatu yang menakutkan ... bukan apa bimbang akan persembahan yang tidak cengkam bust santapan si suami. Silap hari bulan, si suami akan mencari yang lebih muda dan bergetah.
Masalah longgar dan faraj berair, bukanlah sesuatu yang baru dikalangan kaum wanita. Ia sebenarnya perubahan hormon selepas melahirkan cahaya mats. Jika dibiarkan berlarutan, ia boleh menjejaskan keinginan seksual dan menimbulkan masalah dalam rumah tangga.
Lantaran itu, setiap wanita perlu bijak mengawal keadaan dan berusaha untuk memperbaiki segala kelemahan, agar si suami tidak mempunyai alasan untuk membuka cawangan baru. Namun begitu, anda tidak perlu risau kerana kini ATIKA BEAUTY telah mengeluarkan produk yang terunggul = PERAPAT yang boleh mengembalikan keceriaan hubungan seksual dan kebahagiaan rumah tangga.

PERAPAT adalah produk yang cukup berkesan. ia diperbuat daripada bahan-bahan asli seperti tumbuh-tumbuhan, dawn-dawn, akar kayu, buah-buahan dan bunga-bungan yang mempunya khasiat tersendiri itu di percayai dapat merawat kesihatan dan kecantikan tubuh badan.
Cubalah dan alami sendiri bagaimana anda mengembalikan zaman muda anda dengan PERAPAT!!!
Dulu Longgar.... kini Ketat = PERAPAT

PERAPAT dengan formulasi yang canggih ini mempunyai pelbagai khasiat seperti berikut:
 Membantu mengatasi masalah keputihan.
 Membantu mengatasi masalah senggugut.
 Mengetat dan mengecutkan rahim (bagi wanita lepas bersalin).
 Menguatkan otot faraj dan mengetatkan faraj.
 Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan mengeratkan hubungan suami isteri.
 Menambah kolagen dalam badan.
 Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
 Membantu menghilangkan bau badan.
 Melegakan panas badan.
 Membantu merawat luka dalam perut dan pembedahan,sangat baik untuk wanita lepas bersalin samada secara normal atau pembedahan.
 Kesihatan dalaman yang sentiasa muda.
 Mengatur peredaran haid yang tidak menentu.
 Memulihkan luka luka dalam vagina.
 Menyeimbangkan dan mengawal kelembapan vagina.
 Membantu wanita dari dijangkiti penyakit kelamin yang disebabkan oleh jangkitan fungus dan bakteria.

PERHATIAN: Ibu ibu yang mengandung,menyusui dan kedatangan haid tidak boleh mengambil minuman perapat,tetapi bagi ibu ibu yang menyusui sahaja anda boleh menggantikan minuman perapat dengan kapsul khusus wanita atika beauty yang khasiatnya lebih kurang sama dengan minumam perapat

Cara Penggunaan
Goncang dahulu sebelum diminum,ambil 12 ml,minum 2 kali sehari dengan menggunakan cup yang disediakan selepas sarapan pagi atau makan tengahari dan sekali lagi selepas makan malam.




Harga: RM45.00

***********************************************************************************
WARISAN PUTERI HYGEINE WASH - SIREH EMAS
WARISAN PUTERI HYGEINE WASH - SIREH EMAS
Maklumat Produk

Pencuci berasaskan herba untuk wanita dimana ia bertindak membantu menstabil pH wanita. Diformulasi secara tradisional berasaskan astrigen ekstrak herba sirih dan diadun dengan manjakani, pati sari bunga dan antiseptik untuk membantu mengurangkan keputihan, bau, pembiakan fungus disamping membantu menguatkan otot dan perjalanan darah. Ia memberi keselesaan dan kesegaran yang panjang disamping meningkatkan keyakinan, agar lelaki lebih menghargai wanita.
120ml

BPFK REG. NO:2003123004177-P
Harga: RM19.00

**********************************************************************************
Kopi Mak Dara
Kopi Mak Dara
Maklumat Produk

Kopi Mak Dara adalah kopi yang berherba yang digabungkan melalui warisan sezaman dan teknologi sains nutrisi hasil dari rahsia hutan hujan yang semulajadi. Ramuan minuman herba yang inovatif ini memberikan kebaikan untuk luar tubuh dan dalam malah meningkatkan daya sistem tahan untuk tubuh .

Kopi pra-campuran 4 dalam 1 ini, mengandungi herba seperti kayu serapat dan direka untuk kesihatan dalaman wanita.
Harga: RM19.00

***********************************************************************************
Kapsul Mustajab Perawan- Dunia Herbs
Kapsul Mustajab Perawan- Dunia Herbs
Maklumat Produk

Dunia Herbs Kapsul Mustajab Perawan
Mengembalikan kewanitaan dan kesihatan anda agar kekal menawan dengan Kapsul Mustajab Perawan

Fungsi
Menganjal, menegangkan, mencerahkan serta melembutkan kulit. Menjadikan rambut sihat dan bersinar. Membentuk dan mencantikkan badan. Menjadikan payudara dan punggung lebih tegang dan padat. Merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur. Memecahkan lemak dan melancarkan peredaran darah. Membantu mengatasi masalah senggugut. Mengetatkan pintu vagina dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal. Menambah serta mengaktifkan cairan semulajadi dalam faraj dan Menikmati keistimewaan dalam hubungan suami isteri.

Khasiat
Mustajab Perawan dihasilkan tanpa campuran kimia atau kandungan hormone yang merbahaya. Seratus peratus daripada herba asli dan diformulasikan dengan enam herba terpilih iaitu Kacip Fatimah, Gambir, Halia, Kuniyt, Lada Hitam, dan Jemuju. Antara khasiatnya ialah untuk mencerah, menegang dan menghaluskan struktur kulit serta merawat pertumbuhan jerawat dan melambatkan proses penuaan.
Kapsul ini berkesan untuk pelangsingan dan mengembalikan tenaga untuk kesihatan. Ianya juga membantu menegang dan menghilangkan kedutan disekitar payudara dan menjadikan punggung lebih montok. Kombinasi herba yang bermutu tinggi ini dapat merawat masalh rahim dan peranakan bagi mengembalikan kepada bentuk asal. Ia juga dapat melembapkan dan mengaktifkan cairan semulajadi dalam faraj. Secara tidak langsung menambahkan rangsangan tenaga batin dan mengembalikan ‘mood swing’ ketika bersama.
Mengandungi 90 kapsul dan dimakan 3 kapsul setiap malam. Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia MAL08051589TC
Harga: RM43.00

***********************************************************************************
Cocoa Collagen Power Plus 3 kotak
Cocoa Collagen Power Plus 3 kotak
Maklumat Produk
Produk terbaru dan termurah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman.
Koko Pracampuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi.
Mengatasi masalah cepat letih, kulit kusam, masalah kesuburan dan dalaman wanita.
Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.
HANYA DENGAN SATU SACHET SEHARI SUDAH MEMADAI KEPERLUAN SATU BADAN KITA.. RASAILAH KEHEBATANNYA :- Payudara pejal..montok.. punggung montok.. kulit halus gebu..tumit kaki licin dan halus.. mengurangkan berat badan... awet muda...badan tak letih..cergas
Untuk kegunaan sebulan(terdapat 3 kotak)






Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:
  1. Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
  2. Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
  3. Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
  4. Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
  5. Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan
  6. Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.
Kebaikan dan khasiat:
  1. Membantu mengimbangi hormon
  2. Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  3. Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
  4. Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
  5. Melambatkan proses penuaan
  6. Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
  7. Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
  8. Mencerahkan kulit secara semulajadi
  9. Memberikan tenaga
  10. Membantu mengurangkan keguguran rambut
  11. Melancarkan peredaran darah dalam badan
  12. Mengimbangi berat badan
  13. Meningkatkan daya penghadaman
  14. Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot
Semua wanita berumur dari 20 tahun ke atas boleh mengamalkan pengambilan cocoa collagen ini.
Harga: RM59.90 

***********************************************************************************

Bidadari DCL besar (375ml)
Bidadari DCL besar (375ml)
Maklumat Produk


PRODUK BIDADARI DCL BESAR 375ML 

Bidadari ~ minuman enak dan bernutrisi tinggi, sangat baik untuk remaja dan wanita terutamanya bagi yang telah berumah tangga. Bidadari mampu meningkatkan kesihatan dalaman wanita dan paling utama ia sangat berkesan untuk membina keyakinan diri dan kebahagiaan rumahtangga.
Keistimewaan Bidadari
Mekanisme Bidadari : BINA DARI DALAM DIRI wanita untuk faedah wanita (isteri) dan suami. Bidadari yang kaya denan protein, serat, karbohidrat dan vitamin A, B, C, D dan E sangat baik untuk membina kesihatan terutamanya membina sistem rahim, meningkatkan seri wajah dan menjadi pemangkin kepada kenikmatan perhubungan kelamin (suami dan isteri).
Bidadari dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti berikut :-
Madu
Kaya dengan zat galian penting seperti Kalsium, fosforus, Sulfur, Karbon, zat besi, natrium, kalium, Klorin, Magnesium, Iodin, Kuprum, Manganese dan silikon serta kaya dengan vitamin-vitamin seperti A, B kompleks, C, D dan E. Madu sangat mudah dan cepat diasimilasikan dan cepat membekalkan tenaga yang diperlukan oleh badan, sangat baik untuk buah pinggang dan mempertingkatkan system imunisasi tubuh.
Sireh
Terbukti sangat berkesan mengatasi masalah angin dalam badan, lemah badan, serak kerongkong, mulut berbau dan lain-lain masalah mulut, hidung dan lapisan dinding perut. Sirih dengan adunan lain-lain ramuan bertindak membantu membina rahim dan system peranakan.
Akar Serapat
Sering digunakan secara tradisional dengan menggabungkan bersama-sama herba-herba lain (selalunya kacip fatimah dan lain-lain). Sangat berkesan untuk membina rahim, mengetatkan faraj dan meningkatkan system kemutan.

Kacip Fatimah
Terbukti boleh merawat buasir, penyakit tulang dan sangat baik untuk perempuan lepas bersalin bertujuan untuk mengetatkan rahim serta membantu mengetatkan faraj.

Kurma
Kaya dengan protein, sertat, vitamin A dan C, Zat Mineral atau galian seperti besi, kalsium, sodium dan potassium, membantu menyerap tenaga dengan segera, mencegah bengkak usus, membaiki sistem saraf, tekanan, menguatkan ingatan, meredakan tekanan darah tinggi dan meningkatkan tenaga seksual.

Manjakani
Terbukti membantu mengatasi masalah buasir, keputihan, anti kanser dan mengetatkan faraj.

Serai
Kandungan `Citral' di dalamnya berkesan membantu proses pencernaan, melegakan kekejangan, ketegangan otot, sengal-sengal dan sakit kepala. Pati minyak di dalam serai membantu meredakan senak dalam perut disebabkan angin dan membantu mengurangkan bau badan (khususnya tapak kaki). Serai juga membantu menurunkan suhu badan. Ia juga bersifat antiseptik. Kandungan tonik di dalamnya akan merangsang sistem badan. Ianya bertindak sebagai pelali terhadap sistem saraf pusat.

Jarum Emas
Terbukti mampu untuk meningkatkan kesihatan dan tenaga seksual.
Asam Jawa
Kandungan `Flavonoid' di dalamnya bersifat anti radang dan membantu pengeluaran peluh. Asam Jawa juga membantu melangsingkan badan.
Keistimewaan Bidadari :-
* Membina dan mengecutkan rahim.
* Menguatkan otot dan menyempitkan faraj.
* Menegangkan payudara.
* Membantu merawat luka dalam perut dan selepas pembedahan.
* Menguatkan sistem kemutan.
* Meningkatkan nafsu dan tenaga seksual dan memberi impak positif kepada pasangan semasa hubungan kelamin.
* Menambahkan kolegen dalam badan.
* Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
* Menghilangkan bau badan & mulut.
* Mengatasi masalah senggugut dan keputihan.
* Melegakan panas badan.
* Bagus membantu merapatkan vigina & mengecutkan rahim.

Cara Guna
* 2 sudu makan, 2 kali sehari (pada kebiasaannya, tindakbalas mula dirasai selepas 2 jam pengambilan) selama sebulan
* Selepas sebulan, minum Bidadari 2 sudu sehari untuk mengekalkan sistem dalaman yang telah dibaikpulih oleh Bidadari sepanjang sebulan pertama pengambilannya
• Sebaik-baiknya jangan minum apa-apa air selepas 1 jam pengambilan Bidadari.
Gunakan sudu plastik – kerana Bidadari adalah produk berasaskan homeopati.
Simpan ditempat biasa (suhu bilik). Dilarang simpan di dalam peti sejuk.
  
AMARAN
BIDADARI TIDAK BOLEH OLEH DIGUNAKAN OLEH:-
* LELAKI,
* WANITA MENGANDUNG &
* SEMASA DATANG HAID – semasa datang haid, rahim sedang dicuci. Dikhuatiri darah yang keluar akan bertambah banyak yang boleh menyebabkan pitam dan sebagainya.
Harga: RM77.00

***********************************************************************************
Jus Surerapat Seri Mahkota
Jus Surerapat Seri Mahkota
Maklumat Produk

JUS SURERAPAT SERI MAHKOTA DEWA

INGINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH INTIM?

Lebih dari 25 ramuan herba ada di dalam Jus Surerapat. Antaranya:

Bahan-bahan:

Mahkota Dewa
Air Zam-zam
Herba Stevia
Bunga Za'faran
Habbatus Sauda
Manggis
Kacip Fatimah
Manjakani
Pueraria Mirifica
Madu Iran
Sodium Benzoate
Soy Collogen
Asid Sitrik
Air Bertapis
Bahan Perisa
Pengawet Yang dibenarkan
Campuran Minuman Herba

Herba-herba ini mampu untuk menghalang jangkitan pada vagina pundi(bladder), mengetatkan vagina, mencegah dan mengurangkan penyakit migrain serta menjaga kesihatan lar dan dalam wanita.

Khasiat:

Jus Surerapat ini mampu mengatur hormon kewanitaan, melancarkan perjalanan darah, awet muda, menganjalkan serta menghaluskan kulit, penawar pada penyakit keputihan, mengurangkan lelehan mukus dan membantu menstabilkan hormon.

Jus Surerapat juga mampu melancarkan darah, memberikan tenaga, mengecutkan saluran peranakan, merawat penyakit senggugut, mewangi dan merapatkan keintiman wanita dan menjadikan anda oarang yang paling berharga.

Cara Pengunaan:

Minum satu sukatan 30ml setiap hari waktu pagi & petang sebelum makan.

Isi Kandungan:

500ml

JUS BERPERISA BUAH

Harga: RM69.90

***********************************************************************************

Zureat Atika Beauty
Zureat Atika Beauty
Maklumat Produk

Zureat Atika Beauty
Belum Mempunyai zuriat?
Masalah kesuburan?
Cubalah Zureat
Insyallah Berkesan

Harga: RM45.00

**********************************************************************************


Ombak Besar Butt Redux Series
Ombak Besar Butt Redux Series
Maklumat Produk
Set untuk mengecilkan dan menegangkan punggung. Terdapat 3 produk dalam set ini:

  • Butt redux series
  • But Firming Series
  • Lobata Furming Herbs
Harga: RM59.90

**********************************************************************************


Ombak Besar Butt Size Up Series
Ombak Besar Butt Size Up Series
Maklumat Produk
Set untuk membesarkan dan menegangkan punggung. Terdapat 3 produk dalam set ini:

  • Butt Size Up
  • Butt Firming series
  • Lobata Furming Herbs

Harga: RM59.90

**********************************************************************************

POTONGAN DARI 10% SEHINGGA 20%
HUBUNGI PN.LYN UTK KETERANGAN LANJUT
0122192559

No comments:

Post a Comment